2022.10.07 Nabór na stanowisko zastępcy Dyrektora DPS w Choroszczy (ZAKOŃCZONY)

DPS.111.3.2022

 

Informacja o wynikach naboru

       na stanowisko Zastępcy Dyrektora w Domu Pomocy Społecznej w Choroszczy

 

 

       Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko został/a

wybrany/a:

 

Grzegorz Popko, zam. Choroszcz

 

Pan Grzegorz Poko spełnia wszystkie kryteria związane z procedurą naboru. Wykazał się bardzo dużą wiedzą z zakresu pytań związanych z naborem na ww. stanowisko, co uzasadnia wybór kandydata do zatrudnienia na stanowisko Zastępcy Dyrektora Domu Pomocy Społecznej w Choroszczy.

 

 

                                                                                                             Dyrektor

                                                                          25.10.2022 r.            Jan Steckiewicz


DPS.111.1.2022

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO PRACY

DYREKTOR

DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W CHOROSZCZY, Aleja Niepodległości 4

16–070 Choroszcz tel. 85 713 14 41

ogłasza nabór na wolne kierownicze urzędnicze stanowisko pracy:

zastępcy Dyrektora w Domu Pomocy Społecznej w Choroszczy

w wymiarze pełnego etat

Wymagania niezbędne:

  1. obywatelstwo polskie,
  • na stanowisko mogą ubiegać się także obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  • osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego może zostać zatrudniona na stanowisku, na którym wykonywana praca nie polega na bezpośrednim lub pośrednim udziale w wykonywaniu władzy publicznej i funkcji mających na celu ochronę generalnych interesów państwa, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej,
  1. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  2. kandydaci nie mogą być skazani prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  3. nieposzlakowana opinia,
  4. minimum 5 letni staż pracy ogółem,
  5. wykształcenie wyższe.

Wymagania dodatkowe:

  1. mile widziane 3- letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym lub doświadczenie zawodowe w jednostce pomocy społecznej,
  2. znajomość i umiejętność stosowania przepisów: ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o pomocy społecznej, ustawy prawo zamówień publicznych, kodeks postępowania administracyjnego, kodeks cywilny, kodeks pracy, ustawy o ochronie danych osobowych oraz przepisów wykonawczych do w/w ustaw,
  3. praktyczna umiejętność obsługi programów komputerowych i urządzeń biurowych,
  4. samodzielność w realizacji zadań,
  5. umiejętność planowania pracy i kierowania zespołem,
  6. umiejętność podejmowania decyzji i pracy w sytuacjach stresowych,
  7. umiejętność myślenia strategicznego, inicjatywa i dynamika w działaniu,
  8. dyspozycyjność, terminowość, rzetelność, odpowiedzialność i komunikatywność,
  9. troska i życzliwość wobec mieszkańców Domu

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  1. kierowanie działem administracyjno-technicznym,
  2. organizacja pracy i nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem zaplecza techniczno-gospodarczego,
  3. odpowiedzialność i nadzór w zakresie stosowania ustawy prawo zamówień publicznych,
  4. odpowiedzialność nad prawidłową realizacją inwestycji oraz bieżących remontów i napraw,
  5. dbanie o terminowe zaplanowanie i przeprowadzanie przeglądów budynków, urządzeń, maszyn, środków transportu- wymaganych na podstawie stosowanych przepisów,
  6. udział w komisjach odbioru robót częściowych, ostatecznych i pogwarancyjnych oraz prowadzenie w tym zakresie właściwej dokumentacji,
  7. nadzór nad obszarem ochrony danych osobowych i współpracę z Inspektorem Ochrony Danych,

Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

  1. praca w pełnym wymiarze czasu pracy
  2. praca przy komputerze w zależności od potrzeb, praca wykonywana w pozycji siedzącej i stojącej, wymagająca przemieszczania się także pomiędzy siedzibą pracodawcy a innymi instytucjami,
  3. godziny pracy: 7.00 – 15.00

Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Domu Pomocy Społecznej w Choroszczy , w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wyniósł mniej      niż 6 %.W związku z tym zgodnie z art. 13 a ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych o pierwszeństwie w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, osób niepełnosprawnych ma zastosowanie.

Wymagane dokumenty

  1. życiorys ( CV)- własnoręcznie podpisany przez kandydata,
  2. list motywacyjny – własnoręcznie podpisany przez kandydata,
  3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór: zamieszczony na stronie BiP DPS Choroszcz, wraz z ogłoszeniem)
  4. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie - potwierdzonych klauzulą „za zgodność z oryginałem” przez kandydata (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów),
  5. kopie dokumentów potwierdzających staż pracy, (poświadczonych klauzulą „za zgodność z oryginałem” przez kandydata),
  6. oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
  7. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
  8. ewentualne referencje i opinie,
  9. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach, umiejętnościach i uprawnieniach (potwierdzone klauzulą „za zgodność z oryginałem” przez kandydata).

Dane osobowe- klauzula informacyjna

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

  1. Administrator danych i kontakt do niego: Dom Pomocy Społecznej w Choroszczy, reprezentowany przez Pana Jana Steckiewicza, 16-070 Choroszcz, ul. Aleja Niepodległości 4, tel. 85 713 14 41
  2. Kontakt do inspektora ochrony danych jest w Starostwie Powiatowym w Białymstoku:                         Marek Falkowski, nr telefonu: 85 740 39 97, e-mail:  m.falkowski@st.bialystok.wrotapodlasia.pl
  3. Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy.
  4. Informacje o odbiorcach danych: podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa, dane nie będą udostępniane podmiotom trzecim.
  5. Okres przechowywania danych: okres wynikający z „Jednolitego rzeczowego wykazu akt w Domu Pomocy Społecznej w Choroszczy”.
  6. Uprawnienia:
    a)    prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    b)    prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    c)    prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    d)    prawo do usunięcia danych osobowych;
    - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
  7. Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  8. Podstawa prawna przetwarzania danych:
    a)    art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    b)    art. 221 Kodeksu pracy, oraz art. 11 i nast. Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych  w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
    c)    art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  9. Informacje o wymogu podania danych: Pani/ Pana dane osobowe są niezbędne do wzięcia udziału w rekrutacji. Podanie ich jest dobrowolne, brak ich podania skutkować będzie niemożliwością wzięcia w niej udziału.
  10. Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.

           Wymagane dokumenty dotyczące naboru należy składać osobiście w siedzibie Domu Pomocy Społecznej w Choroszczy przy ul. Aleja Niepodległości 4, pokój nr 104- sekretariat lub pocztą na adres – Dom Pomocy Społecznej, 16–070 Choroszcz, ul. Aleja Niepodległości 4 z dopiskiem na kopercie „Dotyczy naboru na stanowisko zastępcy Dyrektora” w terminie do dnia  19 października 2022 r. (liczy się data stempla pocztowego) Aplikacje, które wpłyną do siedziby Domu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Osoby spełniające wymagania zostaną poinformowane indywidualnie o terminie posiedzenia Komisji Konkursowej.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Domu Pomocy Społecznej w Choroszczy (www.bip.dpsch.st.bialystok.wrotapodlasia.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w Domu Pomocy Społecznej w Choroszczy przy ul. Aleja Niepodległości 4.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Dom Pomocy Społecznej z siedzibą w Choroszczy, Aleja Niepodległości 4, 16-070 Choroszcz moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych ( Dz.U. z 2019 r.,1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r., poz. 530).

DYREKTOR

Jan Steckiewicz

07.10.2022

Metryka strony

Udostępniający: Dom Pomocy Społecznej "Trzy Dęby" w Choroszczy

Wytwarzający/odpowiadający: Sakowski Krzysztof

Data wytworzenia: 2022-10-07

Wprowadzający: Krzysztof Sakowski

Data modyfikacji: 2023-02-23

Opublikował: Krzysztof Sakowski

Data publikacji: 2022-10-07